Ενοχλήθηκαν από την ιστορική πραγματικότητα που παρουσίαζε - το φιλμάκι του Κ. Γαβρά για τον Παρθενώνα - οι της εκκλησίας, και "ως κράτος εν κράτει" πέτυχαν για άλλη μια φορά να γίνει το δικό τους, παρά την διεθνή κατακραυγή.
Τα τελευταία χρόνια με μια σειρά επεμβάσεων τους , δίνουν το δικαίωμα να μας χαρακτηρίζουν "Ταλιμπάν της Ευρώπης"
Το 1991: Ο Μητρ. Φλώρινας Καντιώτης σταματά τα γυρίσματα της ταινίας του Θ. Αγγελόπουλου «Το μετέωρο βήμα του πελαργού», γιατί «πλήττει τα χρηστά ήθη».
Το 1995: Καθοδηγούμενοι από τη Μητρ. Θεσσαλονίκης βιαιοπραγούν σε συναυλία στη Ροτόντα, διεκδικώντας χρήση της ως ναού ("εδώ δεν είναι αλβανία η ροτόντα θα παραμείνει εκκλησία").
Το 2000: Με μήνυση «χριστιανικού σωματείου», το Πλημ. Θεσσαλονίκης κρίνει ως «κακόβουλη βλασφημία» το περιεχόμενο του «Μ εις την ν» του Μ.Ανδρουλάκη και το απαγορεύει έστω προσωρινά
Το 2003: Με εισαγγελική παραγγελία αποσύρεται ως «βλάσφημο», το κόμικ «Ζωή του Ιησού» του Αυστριακού Γκέρχαρντ Χάντερερ (πρόσφατα δικαιώθηκε).
Επίσης το 2003: Αποκαθηλώνεται ως «βλάσφημο» έργο του Βέλγου Τιερί Ντε Κορντιέ στη διεθνή εικαστική έκθεση Οutlook.
Το 2004: Με αίτημα μητροπολίτη εξορίζεται ο "Πλούτος" και οι "Επτά επί Θήβας" από υπαίθριο θεατράκι δίπλα σε ναό, στις Σέρρες.
Σε πια χώρα που θέλει να λέγεται σύγχρονη και πολιτισμένη η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας συνεδριάζει για να αποφασίσει για το ποιά και τι θα γράφουν τα διδασκόμενα βιβλία;
να ανακοινώνει ότι «απάδει προς το ελληνικό Σύνταγμα και προσπαθεί ως μηχανισμός χειραγωγήσεως να ελέγξει τις συνειδήσεις των νεοελλήνων μαθητών», έλεγαν για το βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού και τόνιζαν ακόμη ότι η νεώτερη γενιά καταδικάζεται «σε μια θολή και αποσπασματική εικόνα της πραγματικής Ιστορίας του τόπου μας», ενώ διαμαρτύρετο επειδή «παρασιωπάται η συμβολή της Εκκλησίας μας τόσο στους απελευθερωτικούς όσο και στους κοινωνικούς αγώνες του λαού μας».
Προφανώς αναφερόντουσαν στα ζωγραφιστά "κρυφά σχολεία" ( με Πατριάρχη ενεργό και με προνόμια στην τουρκοκρατούμενη χώρα), ή στην μαιμού "ευλογία" του Π.Π. Γερμανού, στην υπονόμευση της Φιλικής Εταιρείας, στα αναθέματα , στην ορκωμοσία της κατοχικής κυβέρνησης, στο ρόλο τους στην Μεταξική δικτατορία αλλά και στην 7χρονη των συνταγματαρχών (τότε που ο μακαριστός διάβαζε),στην δράση τους για την "ανάνηψη" των κρατουμένων στα ξερονήσια.
Πολιτικοί άβουλοι στις ορέξεις και επιδιώξεις του παπαδαριού συμπεριφέρονται με μόνο γνώμονα το κριτήριο της επανεκλογής τους, κι αυτό περνάει μέσα από την καλή τους σχέση με την εκκλησία.
Ακόμη και ο αείμνηστος Α.Παπανδρέου έκανε πίσω όταν ο ριζοσπάστης πολιτικός αείμνηστος Α.Τρίτσης είχε ετοιμάσει σχέδιο πλήρους διαχωρισμού εκκλησίας-κράτους
(μάλιστα "εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι" - πέτυχαν την πληρωμή του κλήρου από τον κρατικό προυπολογισμό ως δημόσιοι υπάλληλοι)
Δεν υπάρχει προεκλογικό φυλλάδιο που να μην είναι πρώτη μούρη ο πολιτευτής με τους εκπροσώπούντες "τα ιερά και τα όσια" για να δείξει ότι είναι άνθρωπος με αρχές και πίστη.
Οι παραθρησκευτικές οργανώσεις κάτω από την σκέπη της επίσημης εκκλησίας, έχουν "υιοθετήσει" αρκετούς από αυτούς.
Η πολιτεία παραμένει αδρανής , ανίκανη να διαχωρίσει τα της εκκλησίας από τα της πολιτείας, με αποτέλεσμα η παρέμβασή στην διακυβέρνηση της χώρας να την έχει καταστήσει συναποφασίζουσα.
Πόσες κυβερνητικές επιλογές δεν ανατράπηκαν από τις παρεμβάσεις της εκκλησίας;
Ακόμη,
Είναι δυνατόν εκκλησιαστικά σχολεία να αποτελούν τμήμα της οργανωτικής δομής του εκπαιδευττικού σσυστήματος; (και να θέλουν επίσης να εντάξουν και εκκλησιαστιικά πανεπιστήμια )
Είναι δυνατόν στα σχολεία να μοιράζεται cd rom από την εκκλησία, στο οποίο αναφέρεται ότι η απάντηση στο aids δεν είναι κάποια προφυλακτικά μέτρα;
Είναι δυνατόν, όταν είναι νόμιμες οι αμβλώσεις στην Ελλάδα, να τρομοκρατεί τα νέα κορίτσια ( κανείς δεν θέλει να φτάσει σε εγκυμοσύνη μία νέα κοπέλα) με το ότι να κάνεις άμβλωση είναι σαν να κάνεις εγκλήματα του Χίτλερ;
Αντί να τους μάθουμε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και προληπτικά μέτρα;
Για να μην χαλάσει η επιχείρηση "κηδεία" , φτάνουμε στη μακάβρια κατάσταση να παίρνουν τους νεκρούς μετά από δύο τρία χρόνια μέσα σε τσουβάλια γιατί δεν έχουν λειώσει, επειδή η εκκλησία δεν επιτρέπει στο κράτος να πάρει μέτρα, όπως είναι η καύση των νεκρών;
Θα φτάσουμε στο σημείο να γκρεμίζουμε πόλεις για να φτιάχνουμε νέα νεκροταφεία.
Που ακούστηκε πάνω από ένα εκατομμύριο πολίτες - πιστοί άλλων δογμάτων (κυρίως Μουσουλμάνοι - εκτός Θράκης) να προσεύχονται σε αυτοσχέδιους χώρους λατρείας χωρίς στις στοιχειώδεις προδιαγραφές, γιατί η πολιτεία δεχόμενη τις πιέσεις της εκκλησίας δεν επιτρέπει την ανέγερση τζαμιών;
Σε ποιά χώρα του πολιτισμένου κόσμου υπάρχει και έχει λόγο ύπαρξης η Ναοδομία;
Σε ποιά χώρα η εκκλησία μπορεί να χτίζει ότι θέλει , όπου θέλει;
Με τον φορολογικό νόμο, τον τελευταίο της ΝΔ, δίνεται απαλλαγή της εκκλησίας για εισοδήματα από ακίνητα μέχρι το 2008, ενώ το ΙΚΑ και το ΤΕΒΕ πληρώνουν 38% φόρο για τα εισοδήματα από ακίνητα.
Χαρακτηριστικό είναι το εξής: Η επιτροπή που συστάθηκε από το νεοσύστατο ελληνικό κράτος με βασιλικό διάταγμα στις 15/3/1833 και με αντικείμενο την «ανεξαρτησία» της Εκκλησίας, στην πρώτη της συνεδρίαση ψηφίζει απόφαση στην οποία αναφέρεται:
«Απεφασίσθη ομοψήφως ότι η Εκκλησία του Βασιλείου της Ελλάδος, πνευματικώς μεν μη γνωρίζουσα κανέναν αρχηγόν ή κεφαλήν της, παρά μόνο τον θεμελιωτήν της Εκκλησίας, τον Ιησούν Χριστόν, πολιτικώς δε έχουσα και γνωρίζουσα αρχηγόν της τον Βασιλέα της Ελλάδος (...)».
Οσο για τον 20ό αιώνα, είναι γεμάτος από παρεμβάσεις της Εκκλησίας στα πολιτικά πράγματα της χώρας.
Παρεμβάσεις που πάντα κινήθηκαν στην υπηρεσία των αντιδραστικών δυνάμεων που αντιπάλευαν στην ελληνική κοινωνία.
Ετσι η Εκκλησία έχει το δικό της μερίδιο στο λεγόμενο «διχασμό» μεταξύ «βενιζελικών - αντιβενιζελικών».
Τον Δεκέμβρη του 1916 σε συγκέντρωση στο Πεδίον του Αρεως ο αρχιεπίσκοπος Θεόκλητος αναθεματίζει το Βενιζέλο.
Οι συγκεντρωμένοι, ακούγοντάς τον, παρακινούνται να ρίξουν το λίθο του αναθέματος, ακολουθώντας τον αρχιερέα, ο οποίος διατείνεται:
«Κατά του Ελευθερίου Βενιζέλου, φυλακίσαντος αρχιερείς και επιβουλευθέντος τη Βασιλείαν και την πατρίδα, ανάθεμα έστω».
Σ' όλη τη διαδρομή της η ελληνορθόδοξη Εκκλησία, επέλεξε πάντα διά των ηγετών της να ευλογεί τη μεριά της αντίδρασης.
Ακόμη και μέσα στην ίδια την αστική τάξη, τασσόταν με την πιο αντιδραστική της μερίδα.
Αν λοιπόν πήρε την παραπάνω στάση απέναντι στο Βενιζέλο, είναι κατανοητή η στάση που τήρησε έναντι των προοδευτικών κινήσεων που είχαν αργότερα φορέα όχι μόνο την αστική , αλλά και την εργατική τάξη.
Ωστόσο το ελληνο-ορθόδοξο ιερατείο, με την αμέριστη συμβολή της κυρίαρχης τάξης και του κράτους, θέλει να παραποιεί την πραγματική ιστορία όσον αφορά στα πεπραγμένα του.
Η ηγεσία της Εκκλησίας, υποδυόμενη την «εκπροσωπούσα» το Γένος και ευαγγελιζόμενη τα ιδεολογήματα περί «κοινής πορείας» Ελληνισμού και Ορθοδοξίας (ιδεολόγημα που στοχεύει στην αξιοποίηση από το ιερατείο του θρησκευτικού φρονήματος, ώστε να αποδέχεται ο λαός το «ελέω Θεού» δικαίωμα (!) της Εκκλησίας να ασκεί εξουσία) θέλει να αποκρύπτει ότι υπήρξε ο γνήσιος συνεχιστής της «κληρονομιάς» της Ιερής Εξέτασης απέναντι σε ό,τι προοδευτικό γέννησε ο χώρος του πνεύματος στην Ελλάδα.
Οτι, επίσης, συνταυτίστηκε πολιτικά με τις εσωτερικές και εξωτερικές δυνάμεις που καταδυνάστευσαν το λαό.
Πλευρές της αντιδραστικής διαδρομής της επίσημης Εκκλησίας, που όπως παλιότερα υπηρέτησε τον κοτσαμπασισμό, σήμερα υπηρετεί το αστικό κατεστημένο.
Δεν μπορούν όμως οι αγιαστούρες τους να εξωραίσουν τον σκοτεινό τους ρόλο.
Κανένας δεν μπορεί πια να αποσιωπήσει την αλήθεια, να την παραποιήσει και να την υποτάξει στις επιδιώξεις του.
Η γνώση στις μέρες μας έχει προχωρήσει, η πλειοψηφία του πάλαι ποτέ αγράμματου Ελληνισμού μειώθηκε ενθαρρυντικά, και έτσι είναι δυνατό να ερευνηθεί καίρια το πως καταποντίστηκε ο αρχαιο-ελληνικός πολιτισμός, ποιούς εξυπηρετούσε ο αφανισμός του και γιατί θεωρήθηκε απαραίτητο να ξεριζωθεί η Ελληνική Παιδεία προκειμένου να επιβιώσει ο χριστιανισμός.
Ολοι οι πολιτισμοί καταστράφηκαν και αφανίστηκαν ολοκληρωτικά από κάθε λογής και προέλευσης βαρβάρους , με εξαίρεση τον χριστιανισμό που εμφανίστηκε σαν θρησκεία, αλλά έδρασε με τον ίδιο τρόπο και λειτούργησε σαν καταλύτης κάθε ελληνικού στοιχείου.
Κι όπως πολύ σωστά αναφέρει στο τεκμηριωμένο της βιβλίο "Αντιγνώση" η Λιλή Ζωγράφου, γίνεται το θεμέλιο του καπιταλισμού που δεν θα μπορούσε να επιβιώσει χωρίς την κατάλυση του ελληνικού ορθολογισμού ( καταργώντας την ταυτότητα του ανθρώπου που γέννησε ο ελληνικός πολιτισμός για να σώσει δήθεν τον άνθρωπο)
1 σχόλιο:
Nα πάρουμε τα βουνά ή μήπως τα ξωκκλήσια;
Να φύγουμε από την χώρα;
Ποιός μπορεί ν΄αντέξει τόση υποκρισία (εκκλησιαστική και πολιτική) στη χώρα όπου ανθεί φαιδρά η πορτοκαλέα;
Δημοσίευση σχολίου