Κυριακή 26 Ιουλίου 2009
η εκκλησία παρεμβαίνει παντού ... και λογοκρίνει
Σε σύντομο χρονικό διάστημα εγκαινιάστηκαν 2 σημαντικά μουσεία στη χώρα.
Αυτό της Ακρόπολης και προχθές της Πάτρας.
Αρχαιολογικά ευρήματα (όσα έχουν απομείνει ) πήραν θέση για να θαυμαστούν από τους Νεοέλληνες ,που δεν παράγουμε τίποτα, δεν δημιουργούμε τίποτα και αναπολούμε τα περασμένα μεγαλεία της φυλής ( και διηγώντας τα να κλαις..).
Και στα δύο πρώτη θέση η εκπροσώπηση της εκκλησίας.
Του δόγματος που πολέμησε, και κατέστρεψε ότι αρχαιοελληνικό παρέμενε στο χρόνο για να θυμίζει ένα πολιτισμό αιώνων.
Ποιος μπορεί να αγνοήσει ότι πάνω στα απομεινάρια του αρχαιοελληνικού πολιτισμού , οικοδομήθηκαν μονές και εκκλησίες σε μια εμφανή προσπάθεια να εξαφανιστούν.
Ποιος μπορεί να αγνοήσει τον πουριτανισμό των ρασοφόρων που ακρωτηρίασαν (ευνούχισαν) τα αγάλματα.
Απορώ πως δεν έκτισαν πάνω στην Ακρόπολη μοναστήρι για να καλύψουν το κάλλος και ότι απέμεινε από ορδές, αγράμματους μαχητές αλλά και τους διάφορους ντόπιους και ξένους, Έλγιν
Εδώ ακόμη και το " άγιον όρος" τον Άθω (μια τεράστια πέτρα ήταν για τους αρχαιοέλληνες που πέταξε ο γίγαντας Άθως στον Ποσειδώνα για να τον σκοτώσει) έχει μετονομαστεί σε "περιβόλι της Παναγίας" και "άγιον όρος" μετά τον 10ο αιώνα όταν χρίστηκαν τα πρώτα μοναστήρια, εξαφανίζοντας τον πολιτισμό που είχε αναπτυχθεί στη χερσόνησο.
Ακτή ονομαζόταν , δεν επετράπη ποτέ να γίνουν ανασκαφές και εξακολουθώντας να μισούν τους αρχαίους θεούς, απεκρύβει ότι 5 πόλεις υπήρξαν πάνω στη χερσόνησο (η Ολόφυξος, οι Ακροθώοι, το Δίον, οι Κλεωνές, η Θυσσός) και σαφέστατα οι ρασοφόροι χρησιμοποίησαν ότι βρήκαν για να χτίσουν τα πελώρια συγκροτήματα τους.
Τώρα στο φιλμάκι που ετοίμασε ο παγκόσμιας φήμης σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς , το οποίο προβαλλόταν έξω από τη αίθουσα του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης έγιναν, με παρέμβασή τους, περικοπές
Λυπηρή για την Ελλάδα χαρακτήρισε ο Κώστας Γαβράς την απαράδεκτη
λογοκρισία.
«Η Εκκλησία αρνείται πάντα την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της.
Ο,τι απεικονίζεται σ' αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο», τονίζει.
Τη λογοκρισία απαίτησαν μέλη της Ιεράς Συνόδου, όταν είδαν στο φιλμ-ανιμέισιον του σκηνοθέτη ρασοφόρους χριστιανούς να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα Φειδιακά ανάγλυφα.
Την απόφαση να «ψαλιδίσουν» το επίμαχο κομμάτι του φιλμ διάρκειας 1,5 λεπτού, βασισμένο σε ιστορικά γεγονότα, έλαβαν από κοινού ο υπουργός Πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς με τον πρόεδρο του Μουσείου Δημήτρη Παντερμαλή, έπειτα από έντονη αντίδραση επισκόπων.
«Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φίλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων.
Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Έλγιν Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους.
Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια.
Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν.
Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες...
Λυπάμαι πολύ!»
Η ιστορία της εκκλησίας (???)
Η ιστορία της περιλαμβάνει Παλαιών Πατρών Γερμανό και λάβαρο , "κρυφό σχολείο" , αποκρύπτει την απουσία (μάλλον συνεργασία με τους κατακτητές) από την μεγάλη επανάσταση του 21 ή το έπος της αντίστασης 40-44 (πλην φωτεινών εξαιρέσεων) , την στάση της στην Μεταξική και 7ετή δικτατορία, τη στάση της και τον ενεργό της ρόλο στα ξερονήσια "των για ανάνηψη" κρατουμένων δημοκρατών.
Η εκκλησία για άλλη μια φορά προσπαθεί να μην αλλάξει ούτε μια αράδα από την ιστορία που έχει γράψει - και διδάσκεται - γι αυτή την έρμη χώρα , έρμαιο των ρασοφόρων (βατοπεδινών και μη)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Η ΝΕΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ, ΕΙΝΑΙ αρχαιο(Ε)ΤΑΙΡΑ
η φωτο στα παλια αναγνωστικά ότι ο θεός δείχνει το δρόμο προς τη νίκη, τι παπατζιλίκι.
Manos
μας πουλανε "παραδεισο και σωτηρια της ψυχης" και εμεις τα πιστευουμε σαν χαζοι.
Φώτης
Δημοσίευση σχολίου